Middag med nära vänner, barnkalas & barnteater

I helgen har vi bjudit goda vännerna, Helen & Daniel och Ulrika & Henrik med familjer på italiensk inspirerad middag & tårta :-) Vi firade att Alexander & jag fyllt år och vi fick fina presenter bägge två. Mysigt att ses allihopa :)

På lördag på dan var Noah bjuden på 4-årskalas hos Svea K :-) Jag & Alexander följde med. Noah & jag hade köpt en My little ponny med tillhörande liten vagn i kam & en liten hund & kanin och en rolig penna. Vi hoppas att Svea gillade presenterna :-)
Idag - söndag har vi varit på skogspomenad & i eftermiddag har jag & Noah varit på barnteater i Centrumvillan här i Granloholm - "Vi är gorillor låtsas vi" - han verkade tycka teatern var kul! Till söndagsmiddag blev det hemlagade köttbullar med gräddsås & hemgjord potatismos. Jag blir alltid så sugen på husmanskost på hösten! Barnen dissar tyvärr mina köttbullar & föredrar köpes :(






Barnen ser på Pippi Långstrump :)

A fick Starwars inspirerade presenter av Helen o grabbarna. Även Lego från Ullies familj :)

Noahs teckning o presenter till Svea K

Mina presenter . tack tjejer!


Lilla Liam 3 mån.

Barnkalas!

Fiskdamm hör till barnkalas!


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..