Lördagsbak & tjejkväll

Så skönt med lördagsmorgon!

Vi vaknade alla vid sjutiden (ovanligt sent för N och ovanlig tidigt för A). Jag gjorde äggröra o bacon till mig & T och smoothie med hallon,banan o naturell yoghurt till oss alla och en stor kanna te. Barnen äter ju naturligtvis mackor  oxå. Mysigt med lite lyxigare frukost på helgerna :)

Jag har en en deg på jäsning - ska baka frallor. Å, det ska ni veta händer bara 1-2 ggr per år ;-) Men jag blev sugen på att baka o eftersom det blivit så mkt gofika senaste månaden så är jag inte sugen på att baka nåt gott. Dessutom ska vi ha middag & kalasbjudning nästa lördag , har bjudit in Helen & Ulrika med familjer, så det passar bra med hembakt bröd.

Ikväll ska jag på Olearys o äta o dricka gott med Matilda & Malin. Vi ska ha avskedsmiddag för Matilda som fått nytt jobb o ska flytta till Västerås :( Jättekul för henne, men jobbet blir mkt gråare o tristare utan henne på kontoret!

Malin & Matilda

Höstfint på bron :)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..