Lördagsshopping & fika på Charm med barnen

Igår blev det tillslut en hel del shopping med Alexander & Noah och en mysig fikastund på cafe Charm :-)

Vi köpte:
- overall till Noah, Didriksson
- täckbyxor till Alexander, North West
- mössor till oss alla tre
- Lego adventskalendrar till barnen (förra året gjorde jag en egen, men i år blir det Lego)
- nödvändiga saker från Apoteket ;)
- A köpte Star Wars III spelet till Nintendo DS och Liverpool tatueringar (för egna sparade pengar)
- en massa mat på Coop Forum






Thomas är fortfarande sjuk. Han borde ringa vårdcentralen imorgon. Men han är ju vuxen så jag tänker inte tjata på honom ;)

På kvällen lagade jag & barnen pitabröd med kyckling, bacon o grönsaker o ost till middag. Jag & Alexander kollade på Så mycket bättre på tv4. Jättemysigt program tycker jag. Man blir som smått nostalgisk av musiken :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..