Hemlängtan & framtidsfunderingar

Pratade med mamma & pappa ikväll & bästa vännen Carro igår och fick hemlängtan av värsta sorten. Hade ju funderingar på att åka upp under höstlovet. Men det kändes för jobbigt åka buss o för dyrt flyga + tåg till Arlanda. Blir mer vila att vara hemma så det känns rätt ok. Blir pyssel, bak, bad & bibliotek med barnen =) Vi ska stanna i Överkalix över både jul & nyår istället =) Ser SÅ framemot jul med familjen & nyår med goda vänner.

Har funderat starkt på framtiden idag - kring jobbet (om vi läggs ner - vad ska jag göra då?) Vilken typ av jobb vill jag ha? Ska jag kanske plugga igen? Vad vill jag syssla med som är meningsfullt? Är jag nöjd med att var statstjänsteman/kvinna? ;) Inga svar men många frågor.

Några små spöken och Halloweenmonster har ringt  på hos oss ikväll och igår kväll =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..