Lejonkungen & Maxmiddag

Så skönt med fredag!!! Jag hämtade barnen på fritids o dagis o vi åkte o hämtade hem mat från Max. Sen blev det filmmys i soffan med varsin godisskål, vi såg Lejonkungen. En av mina Disneyfavoriter :-) Noah tyckte den var jättebra! Alexander med,men han mindes handlingen för han har sett den förut.

T är däckad av feber o halsont o har varit hemma från jobbet igår o idag. Och när mannen är sjuk då får man verkligen göra ALLT. Inte ett handtag med disk, tvätt el lägga barn, eller en enkel grej som att t ex följa N till tvättstället o tvätta av sig efter maten. Jag förstår att man är dålig när man är sjuk, men så dålig är inte JAG när jag är sjuk..förutom magsjuka, då är jag däckad.. Jag har haft en skitvecka, som man har ibland, en del självförvållat (för att jag inte kan hålla tyst o säger saker utan att tänka på konsekvenser) men ska försöka lägga det bakom mig o njuta av helgen.

Jag ska inte klaga, är ju inte ensamstående, de föräldrar som är ensamstående o får vardagen att gå ihop utan att bryta ihop, de beundrar jag, de är vardagshjältar i mina ögon :)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..