Vinterhelg..

En helg mitt i januari som bara swishade förbi.
Snö & sol och lite småkyligt, men väldigt vintrigt & vackert ute :)
Jag har testat ett nytt recept på fiskgryta som blev riktigt gott!

Alexander har spelat fotbollscup sedan fredag kväll & idag har Noah haft basket och Alexander två innebandymatcher. A var väldigt taggad inför fotbollen men blev inte riktigt som han hoppats, de förlorade alla matcher med udda mål. Inte så konstigt då de knappt har tränat nån fotboll i vinter och de andra lagen verkade ha tränat mer. Men nu när han landat i resultaten tror jag det känns hyfsat ok ändå, dels förlorade de bara med 1 mål så nästa gång de möts kan det vara tvärtom och dels så tycker han ändå fotboll är det roligaste :)

Jag hann åka skidor både igår & idag. Igår blev det en rofylld tur i Hulispåret och runt Sticksjön på 7 km och idag en kortare runda på 4,5 km, men är nöjd jag hann iväg alls idag, blev så mycket gladare efter det!







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..