Uppdatering med innebandy & annat..


Alexanders innebandylag - Granlo BK, pojkar 04

Mina fina blommor :)

 I helgen var det innebandymatcher för Alexander
& hans innebandylag.
Det jag gillar med lagsport är gemenskapen som blir
när man kämpar tillsammans i en lagsport.
De vann bägge matcherna.
Lördagsmatchen mot ett annat Sundsvallslag (IBK) var jämn men de kämpade
och vann! De förlorade förra mötet mot dem så det var härligt med
revansch. I söndags spelade de träningsmatch mot Jämtland och
vann stort 18-2. Nästan så jag & Noah hejade lite på motståndarlaget :)
Sen var de "maskotar" på a-lagets match på eftermiddagen så det blev
en heldag i Sporthallen för Alexander.

Annars var det riktig vinterkyla i helgen & blev därmed ingen skidåkning för mig.

På söndag var jag med Sofie på ett riktigt bra intervall spinningpass :)
Idag har jag kört lite styrke & i helgen hoppas jag hinna med skidåkning.
Alexander har fotbollscup & innebandymatcher hela helgen
 & Noah har basket på söndag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..