Utmaningar 2016..

Inga nyårslöften i år men istället utmaningar till mig själv.
Att tänka över & genomföra.

* Att bli ännu bättre på att säga vad jag tycker & stå upp för mina åsikter & värderingar.
Det känns viktigt för mig dels för att jag vill vara en bra förebild för mina barn och i denna tid med mycket främlingsfientliga åsikter och även icke feministiska tankegångar.

* Träning i fokus i år! Det brukar bli bra träning för mig när jag har mål & träningsutmaningar. I slutet av februari så ska vi åka Tjejvasan så det blir första målet. Sen ska det bli nåt mer utmanande i år - kanske en till crawlkurs eller testa på triathlon på Friskis & svettis? Eller ett springlopp i höst? Vi får se. 

*Friluftsliv med familjen <3 Hoppas hinna åka en del slalom med barnen och kanske en vandring i sommar?

* Äta nyttigt och minska på socker & bröd. Denna första månad på året ska jag köra sockerfri från 3 januari. Vi fikar & äter upp knäck idag & imorgon ;) Känner att min mage mår bättre & blir mindre uppsvälld av att inte ära bröd & gluten så ska pröva det.

* Att var mer närvarande med barnen & familjen. Inte surfa runt på sociala medier bara för att.. Göra saker tillsammans. Kan vara små enkla saker som att laga mat ihop, gå ut i skogen & grilla korv, uteaktiviteter osv. Spara pengar för en gemensam längre resa.

* Fixa i hemmet med inredning. Göra om lite hemma i matsalsdelen, med nytt bord & stolar, tavlor osv. Fixa med förvaring i Alexs rum och i skrubben.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..