En bra söndag..

Idag har det varit en bra söndag. Vi har rensat i köksskåp. Thomas har kört bort en massa skräp och Alexander hjälpte till. Jag & Noah har åkt skridskor & efter lunch åkte jag upp på Södra berget och testade konstsnöslingan på 1,2 km. Det blev 6 varv. 7,2 km. Spåren var helt ok och föret med men jag tycker inte det är lika kul nr det är trångt i spåret och man måste åka samma varv hela tiden. Men bättre än ingen skidåkning såklart! Det är - 10 grader kallt ikväll, så nu hoppas jag snön kommer snart :) När jag kom hem från skidåkningen var jag rättså frusen så jag tog ett varmt bad och sedan åt vi lasagne till middag och jag & N kollade på Ronja Rövardotter. Nostalgi :)



Trots att det är jobb imorgon känns det peppande med ny vecka. Imorgon jobbar jag & T och N ska gå på fritids. På tisdag & onsdag är jag ledig och på tisdag ska vi träffa Johanna & barnen och kanske blir det bad på Himlabadet :)

På onsdag fyller Noah 8 år! Så då ska vi fira honom och han önskar tacos till middag & glass till efterrätt. På torsdag börjar barnen skolan igen och de längtar nog lite, faktiskt!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..