En tokig dag..

En sådan tokig dag idag. Så det kan det bli ibland.

Alexander fick en klubba i ansiktet på rasten, rakt på läppen & munnen. Så han ringde mig på jobbet från skolsköterskan. Det blev bättre under dagen & han verkar inte lida av det ikväll.
På jobbet hade vi en säkerhetsincident som slutade med att polisen fick komma & hämta en person som var aggressiv.

Noah prövade att doppa fötterna i bäcken nära skolan & kom hem med dyngblöta skor, mitt i kalla vintern. Till på köpet gick han hem idag med storebror, med iskalla & blöta skor..

Ikväll skulle vi (jag, T & N) iväg på ett möte & storhandling precis när A skulle på träning. De som skulle hämta honom glömde bort det & han ringde mig, men såklart hörde jag inte att det ringde direkt, så han kom väldigt försent till träningen & hann ju bli ledsen.

Imorgon önskar jag en bra & smidig dag :)
God natt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..