Vinter!

Nu har det blivit vinter & kallt även här.

Jag älskar vintern men -25 grader är lite onödigt kallt. Idag har jag bara varit ut en kort sväng. Hade kunnat gå en kylig prommis men det hann jag inte med. Thomas fick åka & jobba eftersom ventilationen slutat fungera på nåt stort företag. Jag & barnen städade ut julen & jag städade lite mer, sen var det dags för lunch & innebandymatch för Alexander. De vann och spelade jättebra. Tror många var peppade eftersom det varit lov :)

Imorgon hoppas jag vi hinner vara ute & kanske blir det en skidtur.
Noah har basketträning kl. 10 och Alexander har innebandymatch kl. 13. De ska även gå ut som "maskotar" med a-laget på deras match kl. 16.

Vacker vinterbild från Norrland (inte min bild)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..