November onsdag

En grå, kylig & fuktig november onsdag..

Dagen har bestått av de vanliga vardagsbestyren: jobb, skola & dagis. Jag kryddade dagen med tandläkarbesök och lagning av ett hål.. Skönt ha det gjort och jag kände inget alls! Men det är dyrt o såklart hade jag hellre lagt pengarnapå ngt annat. När jag var klar hos tandläkaren gick jag o strosade en stund på stan innan jag hämtade Noah på dagis. Mycket fina julgrejer att titta på i affärerna :-) Köpte varma vinterhandskar till T, som han ska få i farsdagspresent av A&N på söndag :-)

Ikväll har vi ätit kycklinggryta & fullkornsris, A har läst sin läsläxa några varv och ritat o skrivit en mening om det han läst. Sen gjorde han farsdagskort till morfar Hasse :-) Jag surade först över att jag inte hann träna halv sex passet på Friskis, som är så roligt, men tog i alla fall en prommis runt kvarteret, skönt men trist gå ensam i mörkret. Jo, jag är barnslig ;) När vi bodde i stan gick jag jämt på promenad med Ullie & Helen som då bodde där de med. Nu bor ingen av oss kvar i stan. Alla har flyttat till hus  o lämnat centrum ;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..