Ikeashopping

Vi har varit på Ikea idag. Lunchade där oxå. Maten var helt ok, men galet mkt folk o man känner sig i vägen med vagnen. Hade med Brio Sittyvagnen för säkerhetsskull, men N sprang mest omkring, vet inte vad som är bättre... För mamman är det lugnare om han sitter i vagnen ;-) A & N var i Smålandet i ungefär 45 min. Första gången Noah stannade där. Men det hade gått jättebra. Vi tjuvkollade på dem en stund o A var en exemplarisk storebror :)

Jag shoppade lite julgrejer, vardagsdricksglas med röda stjärnor på, fotoramar, servetter & ljus. Men mycket av julsakerna var redan slut :(  Hade speciellt spanat in vita små bordsänglar med en liten lampa (lampan är typ som em gloria), som hade passat bra i pojkarnas fönster. Men de var slut och inga fler skulle komma in.



Nu ska jag påbörja middagen!
N leker & T & A är hos en av grannarna o kollar på el-dragningar. Lördagsmiddagen blir viltpasta & vin (spanskt) och stekta bananer med glass till efterrätt. Barnen ska få chickennuggets till pastan. De gillar det :) Pastan har vi köpt i Rom, så jag förväntar mig att den är jättegod! :)

Ha en mysig allhelgonahelg.
KRAM!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..