Sköna lördag & fullspäckade söndag

I dag har vi varit på shoppingtur i Birsta. Vi har nu köpt en säsongens vinteroverall till Noah och innegympa skor till Alexander så nu är han redo för gympa på skolan :-) T köpte nya löparskor och jag en sportbh och löparbyxor med långa ben. Sen blev det lunch på Ikea restaurangen och lite shopping där. Jag har lagat en god laxsoppa med curry till middag.

Igår var en hemmadag för mig & Noah. Thomas följde med Alexander på höstens första simskolepass på Himlabadet. Jag & Noah var hemma & myste och byggde en djurpark av storlego (duplo). Sedan gick vi ut i skogen och plockade blåbär och lite blommor. Vi såg en hackspett som hackade högt uppe i ett träd :) På eftermiddagen tog jag en längre joggingtur på ca 7 km. Kändes rätt ok i benen men är fortfarande hostig. På kvällen grillade vi entrecoté och halloumiost och åt fetaostsallad & drack ett gott rött vin till det. Barnen fick hamburgare :)

Ikväll har jag & Alexander varit på bio, Toy Story 3, tillsammans med Johanna & Axel. En bra film, både rolig & sorglig! Vi har hunnit med mycket idag, men helgen gick väldigt fort!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..