Veckans positiva..

Tänkte börja med veckans tre positiva här på bloggen :) Har tidigare i år haft en utmaning på Facebook att skriva dagens tre positiva saker.

1. Det har kommit mycket snö :)
2. Noah har lekt med två kompisar i veckan, efter skolan och bägge deras mammor sade efteråt att N är en fin & omtänksam kille. Det värmer i mitt hjärta <3
3. Jag har hunnit åka skidor igår & det var jättefina spår!

Denna vecka har det varit fullt upp. Träningar för barnen och jag har varit på gymmet i tisdags och idag och åkt skidor igår. Så känner mig väldigt nöjd med denna vecka. På söndag blir det spinning! Så det lutar åt fyra träningspass denna vecka!

När det gäller kosten har jag inte varit strikt när det gäller socker & pasta/ris. Men mår ändå mycket bättre än när jag tryckte i mig sötsaker under jul. Vi har inte ätit nåt godis eller fika i alla fall. Imorgon ska barnen få lite lördagsgodis som mormor skickat i veckan ( och en jacka som hon lagat åt A) och jag funderar på att göra egen lakritsglass..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..