Senaste veckan..

Vecka 2 i januari har passerat. Grabbarna har börjat skolan igen & jag och Thomas började jobba igen på onsdag. Skönt med tredagars vecka :) Idag har Alexander börjat fotbollsträningen igen och innebandyn har även kört igång i veckan. Nästa vecka är det sammandrag för pojkar 03/04 Granlo BK.

Jag har kört på med träning & promenader. Har hunnit med nio pass sedan 1 januari (då är promenader inräknade). Det känns roligt och jag är peppad. Ska försöka hålla i det till minst tre pass i veckan. Vi har hela familjen kört igång med projekt avsockring. Lite tjat från killarna men har gått hyfsat. Igår fick de köpa lite lördagsgodis, men de var nöjda med bara några stycken godisar.

Vad har mer hänt?
En fruktansvärd terrorattack i Paris mot en satistidning. Ett attentat mot yttrande och tryckfrihet :( Jag undrar vart världen är på väg. Skrämmande!

I det lilla så har Noah haft många kompisar på besök/hälsat på och Alexander verkade glad att skolan började i torsdags, han kom först hem från Junior Club halv fem eftersom det var så kul att spela inomhusfotboll med kompisarna :) Vi har köpt en kaffemaskin - Nescafe Dolce Gusto och igår städade vi ut julen.






Hej då julen!





Jag tog en långpromenad i vintrigt landskap idag.
Härligt!

Vinter vid lilla sjön.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..