110 procent..

Ibland känns det som att dagar och veckor går i rasande fart. Just nu är det en sån period. Jag & Thomas kör på i 110 men vi hinner knappt prata med varandra. Om T frågar mig nåt på morgonen blir jag sur för jag är SÅ morgontrött & kan inte tänka då, och om jag frågar eller vill styra upp saker på kvällen är han trött & sover i soffan, så då får jag inget vettigt svar.

Som vanligt blir jag irriterad av att vara stressad. Att ständigt vara på språng till bilen för att skjutsa, åka till jobb, skola, handla, gymmet osv. Tycker det är så stökigt hemma o kläder överallt, massa disk i diskhon o det stör mig oxå. Och jag gnäller på barnen & är arg på T. Nä, nu måste jag skärpa mig & vi måste börja strukturera veckan på söndagar. Det är ett måste!

Nästa vecka kommer Linas matkasse igen, så skönt! (den kommer varannan vecka) Men denna vecka kör vi på med oplanerade middagar & det blir så struligt. Hann inte göra någon matsedel i söndags heller. Innebandy för A hela dagen & en liten skidtur för mig & N på e.m innan solen försvann. Jag lagade en stor form tacogratäng så det blev iaf fyra matlådor..

Kommentarer

  1. Kramar i mängder!
    Ibland blir vardagsstressen helt enkelt för stor, snart är du på banan igen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..