Januariplaner..

Nu är januari här och om två dagar fyller min lille kille 7 år! Han har önskat bad på Himlabadet & middag på restaurang så det ska vi fixa :)

Annars blir det mycket innebandy i januari - flera sammandrag & jobb på GBK:s a-lagsmatch. 

Jobb & skola drar igång för fullt vecka 3 och då blir det snabba veckor som rullar förbi. Planen är att fortsätta äta bra, göra matsedel och boka matkasse och äta mycket fruktsmoothies :) Så kanske vi slipper bli sjuka i vår. Jag ska försöka hinna med träning 3-4 ggr i veckan i januari. Hoppas på snö så att jag kan åka skidor, det ger mig mycket energi. Igår var jag på gymmet och det var faktiskt kul även om det var tungt! Promenader räknas också ;)

Jag har lite inredningsplaner som handlar om att rama in foton, köpa en tavla som piffar upp i vardagsrummet,& en vit hylla från Mio, som jag sett på rea och så behöver vi köpa en ny bäddmadrass till dubbelsängen. Vi får se om allt detta blir av i januari :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..