Julgranen är klädd...



Nu kunde vi inte hålla oss längre. Julgranen är klädd och på sin plats i vardagsrummet :-) Överlyckliga barn!

Idag har det varit en härlig vinterdag och jag åkte först 3 km med Alexander från Huli - runt Sticksjön och hem igen och sedan spåret från Huli till Bosvedjan + 2 km i deras elljusspår och sen hem igen, så sammanlagt ca 7 km. Känner mig nöjd med skidpremiären :-) Kände mig faktiskt starkare än förra året när jag åkte, kan det vara de senaste 6-7 veckornas intensiva träning? Noah har även testat sin skidor med pappa T på vägen. Nu längtar vi till jullov och hoppas på en massa skidåkning i Norrbotten :-)

 Igår var jag hos frissan och blev blondin igen. Är ju lite mera jag! A kom hem från judolägret och verkade mycket nöjd och hade haft skoj med sina kompisar på natten, somnat sent, som det ska vara på läger! Vi åkte lite bob igår och A åkte skidor till ICA för att köpa lördagsgodis (så mkt snö, så det går att göra det). T lagade en god middag och vi drack lite vin och myste med tända ljus på kvällen. Barnen åt före oss och såg en film och åt sitt lördagsgodis i soffan medan vi åt en lugn middag ;-)

Photo: The guys:)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..