Det blir inte alltid som man tänkt sig..

Idag har jag varit hemma med Noah som fått en släng av kräksjuka, han kräktes halva natten men inget efter det. Han har varit matt, trött och inte haft matlust idag. Vi har mest suttit i soffan och tittat på film & tv. Jag har tvättat hans och våra sängkläder, vädrat, bytt handukar städat toaletten. Hoppas åtminstone A & T klarar sig, helst jag med, men jag har ju sovit med honom inatt och tagit hand om honom när han kräkts, så ligger väl i största riskzonen.

Ikväll skulle jag ha träffat tjejerna för tjejkväll och tapas, surr & gott vin på restaurang Saffran. Har fått ställa in det liksom julfikat med goda vänner & deras barn på söndag. Man vill ju inte smitta ner någon i onödan. Men känns surt ändå :(

Alexander ska på judoläger & julbord ikväll, med övernattning, så jag håller verkligen tummarna att han klarar sig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..