Sista semesterdagarna..

Nu är det de sista skälvande semesterdagarna för mig.. Alltid lite ångestladdat. Men tror det blir en bra och intressant höst på jobbet!!

Idag hann jag äntligen med en joggingtur och på eftermiddagen hälsade vi på hos Helen, Danne, Leo & Liam. Vi missade ju Liams 1-års kalas så han fick sin present idag.

Vi har hunnit med så mycket under semestern! Mallorca var den absoluta höjdaren för alla 4 i familjen tror jag :-)) Överkalix är alltid mkt trevligt och i år var det ännu mera sociala sammankomster än vanligt. Det gillar ju jag mycket :-) I helgen var det en fullspäckad helg i Göteborg.

Egentligen saknar jag bara att vara ute mer i skogen, plocka bär och att ta det lugnt hemma ooch rensa, storsäda och fixa härhemma i lugn och ro. Det har vi prioriterat bort. Men det får hinnas med ngn helg istället.. Alla fönster i huset och uterummet är iaf putsade, äntligen! Blev väldigt fint. Det kan jag tacka Wedins fönsterputs för!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..