Härliga semesterdagar..

Njutit av de två senaste härliga semesterdagarna, med sol och värme och framförallt trevligt umgänge med goda vänner och familjen!

Gårdagen bestod av planering inför överraskningskvällen för Lotta. Jag och Carro åkte och handlade och gjorde en pastasallad. Carro knåpade ihop ett fint rim till presenterna som överlämnades på kvällen på minimöhippan, och jag supportade med att dricka kaffe och komma med kommentarer som - o ja det blir bra :) Efter lunch åkte jag och barnen på tjej- och barndate hos Lotta och fikade gott i deras fina uterum.

På kvällen samlades vi nio goda vänner från barndom och tonnårstid, som ses alldeles för sällan allihopa, men som trots allt håller ihop och har så trevligt när vi säl ses :-) Ni är alla värdefulla för mig tjejer! <3

Kvällen bjöd på bastubad, dopp i älven och överraskning för Lotta som blivit fru i mars i år. Vi hade fixat pastasallad och bubbel såklart! Ananaspaj med vaniljsås blev det till efterrätt och L fick presenter som passar en brud, och grattiskort med några gamla foton från tiden då hon och maken träffades :-)






Idag blev det båttur med familjen och barnens farfar. På eftermiddagen fick vi besök av goda vännerna Gabriella, Lorentz och lille Nils och ikväll myser jag och Noah hos morfar och mormor och Alexander och Thomas hos farmor och farfar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..