15 årsdag och middag med några av de bästa..

Denna andra semestervecka har bestått av en hel massa socialt umgänge med vänner och familjen såklart.

Jag är så glad över alla fina vänner jag har kvar här "hemma" och de som flyttat som jag som jag fortfarande har en bra kontakt med. Jag vet inte om det är åldern eller vad, men jag känner verkligen en större glädje över det än för typ 10 år sedan, låter kanske knäppt, men då tog man mer varandra för givet. Naturligtvis är jag även glad och lycklig över tid som man har under semestern att umgås med familjen - mina grabbar och mamma, pappa och syster <3

Igår den 18 juli var det 15 år sedan jag och Thomas blev ett par!! Helt galet att det är så länge sedan.. Vi firade med att åka till Luleå och gå ut och äta på Olearys med barnen och min syster Matilda. Efter middagen bowlade vi en timme. Det var jätteskoj! Barnen var helnöjda men också helt slut ;-)

Ikväll har jag och familjen varit på middag hos en av mina närmaste vänner, Carolina och hennes familj. Vi blev bjudna på räksnittar, grillat älgkött, egen potatissallad, såser som de gjort & smaskig choklad & kaffe pannacotta. Gabriella, Lorentz och lille Nils var också där. En kväll till med några av "de bästa" :-)

 Photo: Bowling dags :-)



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..