Lyxledig fredag

Ledig idag :-) Har semester och har varit själv hemma några timmar idag, känns lyxigt värre.

Jag & lille N tog sovmorgon till halv åtta. Sen försökte vi kicka igång dagen med hallonbanansmootie och hembaktbröd. Men vi var lite sega så jag lämnade N på dagis vid halv tio och tog efter det en timmespromenad i skogen. Kyligt, snö och sol. Jättevackert, - 17,5, men kallt. Hade funderingar på att åka skidor, men det var nog tur jag inte gjorde det, hade nog varit lite väl kyligt för luftrören (framförallt ovant). När jag kom hem drack jag gott kaffe och drog sedan igång med veckostädning. När jag städat klart fyllde jag badkaret med hett vatten o badskum. Helt tyst i huset. Så skönt och avslappnande :-)

När Alexander kom hem från fritids så har vi fikat nybakad äppelkaka och varm choklad. Nu ska jag pälsa på mig kläderna igen och hämta Noah. Tänkte T skulle slippa hämta någon idag :)

Trevlig helg!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..