Nationaldag & fix & trix

Glad nationaldag, eller vad man nu säger ;-) Du gamla du fria du fjällhöga nord!

Noah vaknade tidigt idag före kl 7. Förut vaknade han vid 6-tiden men senaste tiden har han börjat sova längre. Jag försökte ligga kvar o sova o sade att han kunde gå upp o leka i sitt rum, men han kom in tillmig o skulle visa mig grejer hela tiden så det var bättre att stiga upp. Efter frukost var vi ute o fixade lite på gården. T klippte gräset. A hoppade studsmatta hos grannen och N klippte gräs med sin leksaksklippare med T. Innan lunch tog jag en joggingtur i Hulispåret, 5 km. Det är så fint att springa där. Jag gillar att springa i skogen, mkt hellre än på asfalt. Nu har jag hunnit med en del joggingturer o då blir det ju så mkt skojigare att springa! Man orkar mer o mer :) Det blev inget firande på stan i år, eftersom A hade besök av en kompis o jag & N åkte iväg till Alnön.

I eftermiddag tog jag & Noah en biltur till Alnö. Vi hälsade på Mary, Tyra & Tomas i deras (rättså nya) hus. Kul att se Marys växande mage & hur de har det i huset. De hade fått det jättefint! Och Tyra ska snart få en lillasyster :-)

Imorgon är det jobb igen - känns inte alls skoj!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..