Hela familjen är ledig i 5 dagar :)

Skönt med lite längre ledighet ihop! Vi hoppas på sol, fint väder, cykling, grillning, mys, träffa vänner och att ladda batterierna för de sista veckorna innan sommarlov & semester. Alexander räknar dagarna till sommarlovet nu. Han kommer att vara på fritids 2 veckor efter skolan slutat och midsommarveckan är han ledig och ska gå på fotbollsskola (intensiv).

I söndags var det ju morsdag. Grabbarna firade mig med paket på morgonen (en ny mp3 spelare) och bjöd mig på middag på Olearys på kvällen :-) Däremellan hann jag med lite egentid oxå - jogging i Hulispåret. En toppendag! Saknade bara min fina mamma Sonja som bor så långt borta!

Jag lägger upp lite bilder från förra veckan :-)

Vår fina & busiga 3-åring

Vår fina & kloka snart 7-åring

Världens bästa grabbar!

Å & N

Älskade A

Hungrige lille N :)

Sundsvall från Norra berget
Älskade småkillar

Morsdagspresent :)

Drakstaden :)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..