Härligt moster & systerbesök i helgen :)

Syster Matilda kom med tåget från Sthlm-Göteborg i torsdags kväll. På fredag hade jag semester och vi åkte till Smycka i Skönsberg och beställde vigselringen som jag & T tidigare kollat på. Var skoj att visa den för syster :-) Vi gick på stan o tittade på skor till bröllopsklänningen, men jag hittade inga. Blev lite annan shopping ist ;) Jag provade bröllopsklänningen igen och det var jätteskoj att äntligen få visa den för tärnan :-) Känner mig så nöjd. Så nu hänger den i garderoben. Känns overkligt att ha en bröllopsklänning hemma! De sista justeringarna ska göras två veckor innan bröllopet. Innan vi hämtade Alexander på fritids blev det sushi till lunch :-) På kvällen var T ute med Henke & Danne och jag, Matilda o barnen åt tacos och kollade på filmen Trassel. Mys!

I lördags var det en regning dag. Trist, men vi hann fixa en del ärenden på stan medan moster var barnvakt. Sedan blev
det bio - Kung Fu Panda 2. Jätteskoj gå på bio! Alexander var väldigt nöjd med filmen & Kung Fu Panda popcorn o cola menyn ;)

Igår - söndag blev det joggingtur efter frukost för mig o syster, cykeltur för A & M, lek och bus och en tur efter Tarzanstigen på södra berget, fotbollsträning för A, grillning på kvällen och vi avslutade med att spela spel innan det var läggdags för barnen.




Tarzanstigen




Spelar spel.

Redo för bio!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..