Lördag - sol & blåst

Imorse var det sommarvärme, redan + 20 grader, när jag & N vaknade runt halv åtta tiden. Jag började morgonen med en joggingtur i Hulispåret :-) En skön start på dagen! Tyvärr blev det svalare o nästan stormvindar mitt på dagen o e.m.

Alexander har lekt med kompisarna på gatan o haft vattenkrig. På eftermiddagen var han också hos sin kompis Axel som bor ca 7 km från oss, och hälsade på i några timmar. Under tiden handlade jag, T & N en solstol, blommor o en stor stenkruka från Plantagen och passade även på att handla mat på Coop Forum i Birsta. Noah har fått en ny större bilbarnstol idag, en fin röd, som han valt själv :) På eftermiddagen lekte Noah med en liten kille, Liam 4 år, som hälsade på hos vår granne. De vattnade blommor, blåste med såpbubblor o hoppade i grannens studsmatta :-)

Igår, fredag så var vi 4 i familjen på stan. Det blev en hel del shopping - Alexander fick två nya t-shirts, badshorts och benskydd från Stadium, han fick oxå nya jeans. Noah fick långa gråa shorts, nästan lite hip hop stuk ;) och en liten blå frisbee. Jag köpte "bara" ögonskugga & nagellack till mig! Vi åt en god lunch på cafét Tant Anci & Fröken Sara. Smaskens! Barnen ville stanna o titta o sitta på varenda drake :-)

Min nya kruka & Noahs lilla blomma som han valt själv

Fikatime :-)


Min nya solstol :-)

Grillat till middag


A fick ont i örat i fredags, men det gick över med alvedon, nässpray & vila

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..