Sidsjöbacken & skidor i härligt vinterväder

I helgen har det varit härligt vinterväder! Äntligen några minus o sol :-) I lördags åkte Thomas o Alexander 2 km skidor o Noah 2 meter ;-) Sedan gav Noah upp o det blev bob istället. När T& A åkt klart så var det min tur o jag åkte 4 km i härliga nykörda skidspår o med bra valla! Sedan blev det VM-skidor på tv.

Idag - söndag har jag & barnen varit i Sidsjöbacken med Axel, Svea, Johanna & Magnus o barnens momor som var på besök, och åkt pulka & bob och grillat korv o druckit varm choklad o varm saft (Noah). Mysigt! Det var inte lika soligt idag som igår, men en liten stund tittade solen fram iaf! Nu är Axel här hos oss och leker o spelar Nintendo med Alexander. Thomas rullar köttbullar till söndagsmiddagen o jag ska hjälpa till lite nu jag med ;)

En arbets-, skol-, o dagisvecka o sen är det sportlov o vi är alla lediga och ska åka uppåt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..