Alnöbadet & skidor

Veckan som gått har vi varit friska o inga olyckor så vi har jobbat, varit på  dagis o skola heela veckan lång! Så det var extra skönt med helg! På fredag var jag o tränade o A var hos en kompis efter fritids. När vi kom hem lagade vi kycklingtortillas, mums :-) Ett avsteg från GI och så har helgen fortsatt. Har iaf åkt skidor o simmat lite idag :-)

Igår åt jag & T en god viltpasta o drack en flaska vin på kvällen, blev grillade bananer o glass till efterrätt oxå, gott! Lite kompensation för att jag inte kunde gå på min vän Ulrikas fest! Jag är mer allergisk än på många år pga skitlokaler på mitt jobb & de har två katter så jag ville inte chansa  :-( Men trist att missa en fest!

Idag har vi varit & badat på Alnöbadet. Barnen tyckte det var riktigt skoj :-) Ikväll har Thomas & Alexander varit på fotboll på Allstar o jag & N var hemma o städade, bytte gardiner o kokade gröt. Packat barnens väskor o strykt kläder så nu är vi redo för en ny vecka!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..