Helgen 9-10 oktober

I lördags fyllde jag år så jag fick sovmorgon :-) Jag & Noah var hemma och hade en lugn morgon medan T & A åkte på simskola. Vi bakade kärleksmums och jag gick en efterlängtad skogspromenad på en timme. Det är så skönt att röra på sig & samtidigt komma ut i naturen! På kvällen gick vi fyra i familjen på indisk restaurang, Tandori House. Det var gott & barnen skötte sig fint :-)

På söndag förmiddag städade vi och gick på promenad allihopa. Blev en tur ner till Sticksjön för att mata änderna som är kvar. Noah fashinerades av fåglarna så pass mycket att han aldrig ville gå därifrån :-) På eftermiddagen fick vi trevligt fikabesök av Helen, Daniel & Leo samt Ulrika & Svea. Jag fick två snygga armband! Supertack tjejer :) Och en nöjd Alexander fick basketboll, Bakugan & en pysselbok.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..