Fredagsmys & helgmys!

Finally friday :-))

Det är fantstiskt skönt att arbetsveckan snart är slut! Det kan låta som att jag hatar mitt jobb, det gör jag inte, även om jag är fruktasvärt less ibland. Det är bara så att jag hellre vill vara med min familj & mina två fina barn :-)

Imorgon ska vi på barnkalas hos Svea som fyller 3 år. Alexander ska på simskola innan kalaset och på kvällen ska vi mysa hemma med god mat, gott vin, godis & filmer. Jag har lånat tre Disney filmer av min kära kollega Matilda - Kogänget, Peter Pan & Björnbröder så det blir mkt film i helgen! På söndag är det fixa hemma som gäller - städning, tvätt & byta däck. Är sugen på att åka och träna nåt i helgen. Det var så skoj att träna gympa på Friskis igår, blev verkligen peppad att träna mer!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..