Sista semesterveckan..


Alexander & jag har plockat hallon. Mums!!

Detta är min sista semestervecka & vi passar på att göra lite hemmafix, utflykter, plocka bär, förhoppningsvis bada och träffa vänner. T har satt ihop ett nytt badrumsskåp från IKEA och vi har städat och igår bakade jag en bärkaka & hastbullar. Noah har hälsat på Simon & Nils som bor på vår gata flera dgr och Alexander har haft besök av Samuel en dag förra veckan och Axel var här igår. Vill ju att barnen ska hinna leka med sina kompisar i lugn & ro på sommarlovet :-) Idag ska vi hela familjen till Matfors på 2-årskalas för lille Liam som fyllt år.

Imorgon ska jag & barnen hitta på nåt skoj med Johanna, Axel & Svea. Vi får se vad det blir för väder, innan vi bestämmer om det blir bad eller nåt annat. T börjar jobba imorgon, på sitt nya jobb.

Det känns faktiskt helt ok att börja jobba snart. Men en vecka ledigt till hade jag inte tackat nej till, hade velat ha några till "bara vara dagar" och hunnit med lite med fix hemma & lite "kvalitetsträning". Jag har joggat 2-3 ggr i veckan under semestern, men det har inte blivit av att träna styrketräning såklart mera godsaker än vanligt..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..