Vinterkräksjukan mot vår familj: 3-1

Nu när Noah är pigg igen och skulle vara dagisredo imorn så har vinterkräksjukan däckat Thomas & Alexander :-( Det är alltså bara  jag kvar! Snälla låt mig slippa, gör mig immun! Dessutom har A krockat med en klasskompis när de åkte madrass så att glasögonen blev snea o när han försökte dra/bända till dem gick de av! Så vi har varit på Synsam (där vi är stammisar) och beställt nya bågar, de kommer imorgon. På fm har jag hunnit pyssla lite med Noah med lera o lekt doktor åt mjukisdjuren :)

När T kom hem tog jag en skidtur i Hulispåret o när jag var tillbaka stekte jag panerad torsk o kokade fullkorns couscous.  Dock väldigt onödigt eftersom T& A började kräkas under matlagningen..en mkt jobbig dag är slut. Godnatt!

Pyssel med lera


Lek i tältet

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..