Ledig fyra dgr & planering för 2011

Idag jobbar jag halvdag och sedan är jag & familjen ledig tillsammans i fyra dagar. Mysigt :-)

Imorgon fyller vår lillkille Noah 3 år!! Tiden har gått så himla fort sedan han föddes den 6 januari 2008, kl 13.11. Tiden gick redan fortare när Alexander som är 6 år och 3 månander föddes, men när vi fick två härliga barn så gick tiden nästan dubbelt så fort ;) Det säger ju alla som har barn men man tror ju inte att det stämmer förrän man själv upplever det. Vi fyra i familjen ska fira Noah imorgon med paket & glass med maränger & frukt (han är inte så mkt för tårta). Tror han ska få hamburgare till middag! På lördag blir det kalas med goda vänner & deras barn :-)

Igår började jag & Thomas att lägga upp planer för 2011. Vi har ett än så länge hemligt projekt på gång, :-) En del vet vad jag pratar om! Å nu har vi påbörjat resan mot det på riktigt genom att göra en del viktiga inledande saker. Känns som att 2011 kan bli ett spännande år! Vi planerar oxå att göra en resa i år, blir inte så ofta nu när man har hus & två barn, men i år ska det bli av. Vi ska resa utan barnen denna gång, de får vara med hemma o mysa med mormor o morfar. Resan ska bli av i höst, men vi har ännu inte kunnat bestämma oss för vilket resmål som vi ska välja.

Under sportlovet vecka 10 ska jag ha semester och Thomas vara föräldraledig och vi ska åka upp till Norrbotten och Överkalix. Har inte varit "hem" sedan i somras så det ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..