Summering september - oktober...

Under september har veckorna rullat på fort. Både mycket på jobbet & en massa aktiviteter för barnen på fritiden samt föräldramöten på skolorna & med innebandyn & avslutning med fotbollen & jag har gått crawlkurs. Thomas & jag har haft bröllopsdag, Alexander fyllde 11 år och jag & Thomas har varit till Stockholm en helg. Mina föräldrar har varit på en snabbvisit i Sundsvall & varit barnvakter. Jag har även varit ner till huvudstaden med Anna-Lena & sprungit/joggat Tjejmilen. Det var ett riktigt roligt lopp & det flöt på bra att springa (1.07). Vi träffade Jessika & Kattis och åt en god & mysig middag tillsammans.

Hittills har oktober bjudit på fint höstväder men vi har inte hunnit med så mycket höstutflykter som vi önskat. En utflykt med grillning med Johanna med familj och vandring efter Tarzanstigen.

Första helgen i oktober var Alexanders lag Granlo BK -P04 med i innebandycupen - Umeå Floorball Festival. Grabbarna bodde på en skola & var på disco på kvällen =) Jag, Thomas & Noah bodde en natt på hotell & hann även med lite shopping och middag på stan. Det gick riktigt bra för killarna i cupen och de blev obesegrade! Jag har fyllt år och grabbarna firade mig med middag på stan, vi testade en ny restaurang, APA och blev riktigt nöjda med burgarna =)

Innan start på Tjejmilen.



Hipp, hipp hurra för vår fina storkille på 11-årsdagen!!






Vi gjorde ett besök på Abba Museet :)



Livskvalité på Södra berget

Noahs lag hade fotbollsavslutning i slutet av september.

Stolt Noah efter tre mål mot Sidsjö Böle & fint spel av laget!

Alexander & kompis fikar mellan innebandymatcher :)


Umeå  - fin utsikt :)


Nöjd kille efter innebandycupen!
Firar med kanelbulle på kanelbullensdag :)






Mumsig födelsedagsmiddag!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..