Några beslut..

Jag har kommit fram till några beslut denna vecka. En vecka då vi äntligen haft det lite lugnare i familjeplaneringen. "Bara" innebandyträning, simskola & crawlkurs denna vecka. Så jag har hunnit med styrketräning & spinning & funderingar.

Det jag kommit fram till är att det är dags att ta det lugnare & göra bra val. Jobbet kommer man inte undan & nu är det mycket förändringar på gång på jobbet både organisatoriskt & arbetssätt. Jag känner för första gången på länge framtidstro & arbetsglädje denna vecka, Men det tar mycket energi & därför ska jag lägga fokus på sådant som ger energi på kvällar & helger. Träning, umgås med vänner & familj som ger bra energi & försöka komma ut i skogen & på promenader så ofta som möjligt. Inte ta på mig en massa extra & boka in kurser osv..

Fotbollssäsongen är slut & Alex kör innebandy nu. Noah vill inte spela innebandy och har funderat på att pröva på basket men en kompis. När det blir vinter blir det skidor :) Min crawlkurs är slut & jag har lärt mig en hel del, men är långtifrån fullärd så kanske blir det en fortsättningskurs men i så fall efter jul.. Nu blir det spinning & styrketräning och så ska jag pröva på yoga.

Kommentarer

  1. Det låter ut som kloka beslut. Fokus på träning inför vårt lopp. Och kul med yogan. =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..