Semester del 2, dag 2..

I år har jag delat upp semestern. Först tre veckor semester (en vecka jag & barnen och sedan två veckor alla 4 i familjen) och sedan jobb en vecka och nu ledigt tre veckor till (en vecka åker vi till Kreta allihopa). Känns bra och ledigheten & sommaren känns längre :-)

Idag har vi badat på Himlabadets utebad tillsammans med Johanna, Axel & Svea. Träffade även Ulrika med familj där, flera kompisar till A från fotbollslaget och gamla kollegor till mig. Kul! Börjar märkas att vi bott i Sundsvall ett par år nu ;)

Efter badet åkte Alexander till Axel för lek och jag och Noah badade vidare och sedan när vi åkte hem fick vi besök av barnens faster Agneta. Jag har varit på en underbar ansiktsbehandling i eftermiddag och färgade även ögonbryn & fransar :) Hämtade hem Alex efter jag varit ner på stan. Ikväll har vi grillat och suttit ute och ätit i den sköna sommarkvällen. Denna sommar har verkligen levererat sol & värme!

Igår var det en varm dag men inte så soligt på morgonen så vi bestämde oss för att göra nåt annat, det blev vandring & klättring i skogen på Södra berget. Vi gick både Björnstigen och Tarzanstigen och fikade plättar och åt blåbär som vi plockade. Alexander, Alvin & Noah kämpade och klättrade och jag var inte oväntat tröttast av oss 4.. På kvällen träffade jag Ulrika för en efterlängtad tjejfika med surr & Frappucino :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..