Sommarmånad juni..

Nu är den första sommarmånaden, juni, här :)
Igår var det regnigt och grått men idag har det varit sol & fint och det känns som sommar igen!
Idag har jag och Madde (Alvins mamma) varit i Birsta och handlat en present till Alexanders & Alvins fröken, Noah har varit på fotbollsskola, Alex har sprungit med T och jag sprang också 4,4 km i Hulispåret. Jag har fixat lite med tomatplantan och gurkplantorna och längtar allt mer efter sommarledighet. Men inte så länge kvar nu. Jag jobbar till v. 28. Om två veckor är det skolavslutning, den 13 juni och sen går Alexander & Noah två veckor på sommarfritids & dagis. V. 27 kommer mina föräldrar på besök och är med barnen medan jag & T jobbar.

Idag fyller min äldsta vän och en av de bästa vännerna man kan ha 37 år! 
Grattis Carro på födelsedagen!


En nostalgibild från när C fyllde 25-år och
hälsade på mig i Sundsvall :)

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..