Sommar trots kallt & blåst..

Det är 17 juni och sommar trots det tråkiga och kalla vädret. På min kvällspromenad njöt jag trots allt av grönskan och sommarblommorna :) Noah har plockat smörblommor, prästkragar & rödklöver till mig idag. Han vet att prästkrage är en av mina favoritblommor, gullungen :)

Idag har det varit mulet, regnskurar & nordlig vind. Blähä.
Kändes helt ok att vara inne och jobba idag. Vi hade en trevlig planeringsdag med jobbet ute på Söråkers herrgård. Regionchefen från Företagarna föreläste en timme och vi hade gruppdiskussioner om hur vi kan jobba effektivare mot arbetsgivare och vilket sätt som är bäst att organisera sig, på vårt kontor. Hann även med teambuilding i form av tipsrunda & Så ska det låta :)

Alexander har varit på två-dagarsläger med fritids och var supertrött ikväll. Somnade i soffan runt halvsextiden. Hoppas det bara är trötthet & inte förkylning på g. Blev lite orolig när jag hörde att de badat i sjön igår, inte varmt i vattnet & 12 grader i luften..





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..