Långhelg..

Långhelgen börjar lida mot sitt slut. Har hunnit med massor men det känns ändå segt att jobba imorgon. Blir säkert bra när måndagen är gjord.

Vi har haft härligt finbesök av goda vänner från Norrbotten. Gabriella, Lorentz och Nils har varit på Sundsvallsbesök. De åkte hem på fredag. Vi bjöd dem på middag i onsdags på Valborgsmässoafton, räkgryta och ris och en citronkaka till efterrätt. Det var mysigt att ses & jag och Gabri hann prata av oss lite ;) På torsdag blev det en fullspäckad dag med fika på Espresso House, lek & bus på Drakborgen och middag alla sju på O'learys på kvällen. De hann även med Ikea på fredag :)

I fredags var jag med Alexander & Noah på bibblan och lånade en massa böcker & tidningar. Alexander har även hunnit ha besök av kompisar, Alvin i onsdags, Axel igår och idag är Samuel här. Han har inga läxor & ingen fotboll i helgen så perfekt att umgås med kompisar :-))
Jag har rensat & rensat bland mina och barnens kläder. 4 sopsäckar blev det! En till soptippen med trasiga kläder och tre till Röda korset/Erikshjälpen. Vi köpte en ny vit byrå till sovrummet från Ikea och T har skruvat ihop den. Bättre ordning och finare i sovrummet. Blev mycket bra :-) Men nu vill jag ha en ny säng också ;)



Noah har i eftermiddag varit på första utomhusträningen med Selångers fotbollsskola för barn födda 08-09. En mycket taggad kille som ville spela back som brorsan ;) Han var väldigt nöjd och trött efteråt ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..