Norrbottensbesök..

Fika med mamma på Stentans bageri
Nu har mina föräldrar åkt hem igen..

Men vi har haft en mysig helg och hunnit med en massa! I fredags flexade jag och slutade halv tre så jag och mamma hann med att gå en sväng på stan, shoppa lite & fika. Sen anslöt pappa, Thomas & barnen till oss på stan och vi gick ut och åt middag på Biteline. I lördags hade Alexander sin sista fotbollsmatch för säsongen och det var skoj att morfar & mormor kunde titta på när han spelade. Vi hann även köra bort skräp till soptippen (T & pappa) och plantera höstblommor, shoppa leksaker på Toys n rus och jag & T gick ut och åt en god middag på restaurang på lördagkväll & drack lite drinkar :-)

Mina föräldrar hade med sig lite godsaker som vi kan njuta av; renkött, kaffeost, mjukkaka & hembakta kanelbullar :) Barnen fick presenter & pengar från farmor & farfar.

Fina höstfärger :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..