Sociala mars :-)

Det har varit fullt upp i mars med mycket på jobbet för både mig & T och trevligt socialt umgänge på fritiden, så jag har inte hunnit eller orkat blogga så ofta. Men jag är inte redo att sluta än ;)

Första helgen i mars hade jag & Alexander en heldag i Sidsjöbacken och på söndagen hälsade vi på i Bydalen hos Magnus, Johanna, Axel & Svea :-) Sedan var det dags för Sportlov och i mitten av veckan kom äntligen mormor & morfar och hälsade på oss! Barnen var lediga med dem och jag & T jobbade. Vi hann även umgås allihopa under helgen och jag & T passade oxå på att gå ut och äta gott och dricka vin och bubbel på restaurang :-)

På tisdagen under vecka 11 träffade jag äntligen Malin & Sofie och vi hade en mysig tjejkväll på restaurang Saffran och åt tapas och myste. Kanske blir det en ny träff snart med dem och Matilda J?! Under helgen den veckan hälsade jag, T & N på hos Helen, Daniel, Leo och Liam. Det var senast i september som vi var där så det var dags! Jag var oxåmed Alexander och hans skola på friluftsdag och åkte slalom. Det var soligt och varmt och perfekt att fika matsäck ute. Barnen blev bjudna på grillad korv och festis.

Förra veckan på onsdag var det dags för nästa mysiga tjejkväll, denna gång med mina kära gamla tjejkompisar Ulrika & Helen :-) Jag & Helen ville fira Ullie som fyllt år och hade köpt ett fint långt halsband med en ängel som berlock, från Pearls for Girls. Tror att hon gillade det! Är så tacksam för alla mina fina vänner :-)

I helgen som var bowlade vi 4 i familjen med Johanna, Magnus, Axel & Svea och fikade på Charm efteråt. Jätteskoj att bowla & barnen var så duktiga! Tyvärr fick N magsjuka när vi kom hem och resten av helgen o idag har varit sjukstuga.

Till helgen är det dags för tjejhelg i Stockholm med mina fina barndomsvänner :-) Dirty dancing musikal, shopping, god mat & vin, fika och mys med vänner står på programmet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..