Dagens upplevelser..

Lite blandade upplevelser idag..

Började med en väldigt ond rygg imorse. Blev lite bättre när jag kom igång och har funkat ok så länge jag stått upp och gått omkring. Nu har jag väldigt ont igen. Är det ålderskrämpor redan?

N har ramlar på dagis och slagit hakan rejält, Funderade nästan på om såret skulle ha tejpats, men de har inte ringt från dagis och han har fått ett nytt plåster, så jag hoppas det läker bra.
A verkar haft en bra dag på fritids - skidutflykt och korvgrillning i solen och sen killerboll  och fotboll i gympasalen på eftermiddagen. Det är fantastiskt med fritids när man jobbar och det är skollov, tycker jag! De gör ju roliga saker med barnen som inte är så många och får mer tid med de vuxna.

En nästan-granne hämtade sitt barn samtidigt som jag men hälsade inte trots att jag sade hej o tittade rakt på henne. Mycket irriterande. Sådant kan störa mig mycket.

Trötta barn och trött mamma. Pappan är på kurs i Gävle i tre dagar. Ombytta roller,annars är det oftast jag som är på kurs. Nyttigt med ombytta roller ibland.
Imorgon kommer mormor och morfar :-) Vi längtar!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..