Härliga soliga vårvinter..

Helgen har bjudit på härliga vårvinterdagar! Igår hyrde jag & Alexander slalomutrustning och åkte i drygt tre timmar i Sidsjöbacken. Det var sol och några plusgrader och vi hade en superhärlig dag tillsammans :-) På kvällen gjorde jag & T egen pizza a la Glenn Strömberg. Barnen hjälpte till att garnera sin pizza. Det blev jättegott. Även barnen gillade det och åt en hel pizza tillsammans. Vi tittade på Andra chansen tillsammans på tv. Alla höll vi på olika artister ;-)

Idag har jag premiär druckit kaffe i solen på altanen. Så härligt. Känner hur våren närmar sig :-) Vi har åkte snowracer, pulka och N åkte även stjärtlapp och A åkte längdskidor. På eftermiddagen har vi hälsat på hos Johanna, Magnus, Axel & Svea. Jätteskoj att ses, speciellt då det var länge sen vi sågs alla 8.

Veckan som kommer är det sportlov. Imorgon ska de åka skridskor på fritids och jag hoppas A får en mysig dag trots att han inte är ledig. Nästa år hoppas jag att vi ska kunna vara lediga tillsammans. På onsdag kommer mina föräldrar så barnen blir lediga med dem på torsdag och fredag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..