Noah i pulkabacken :)

Idag har vi inte varit i backen, denna bild är från i måndags. Idag har solen knappt tittat fram alls.

Men det har varit en mysig dag ändå! Vi var ute på en liten promenad på f.m och Alexander spelade bandy ute på vägen med morfar o pappa Thomas. Efter lunch vid 14-tiden åkte jag, Thomas & Alexander till badhuset o badade o bastade. Alexander tyckte det var jätteskoj att bada i det lilla badhuset där mamma o pappa badat en massa ggr :-) Ikväll har vi ätit blodpalt, mums! Jag tycker det är jättegott! Det gillar inte Thomas o barnen så barnen har ätit makaroner o korv & Thomas är hos sina föräldrar o äter middag.

Igår (tisdag) var jag & Noah ute o promenerade med vagnen, lunchade med Carro & hennes småkillar på Brännvalls cafe och sedan hälsade vi på dem i deras hus. Noah lekte med Erik & Axel o jag o Carro drack kaffe o fikade bullar som C bakat o surrade en massa! Jättemysigt :-) Jag & N promenerade sedan hem till mormor o morfar. Efter det åkte jag, Alexander & morfar Hasse skridskor i isladan. Jättekul!! Var mer än 10 år sedan sist, men riktigt skoj! Jag har ju faktiskt spelat bandy i Kalix när jag gick på gymnasiet ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..