Magsjuka igen :(

Inatt fick Alexander magsjuka. Stackars lille vän. Jag har varit hemma och vabat idag. Känner mig också lite halvkrasslig eller så är det inbillning. Oroar mig lite för att vi inte ska kunna åka upp till Överkalix,för att hälsa på momor o morfar o farmor o farfar, på lördag som vi planerat. A är redan mkt piggare, men om vi andra blir krassliga så kan vi ju inte åka, iaf inte på lördag. Det är bara att vänta och se.

I fredags fick min vän o kollega Sofie en liten dotter som ska heta Moa :-) Idag har jag & grabbarna skickat blommor till Moa & mamma Sofie & pappa Anders o en nalle till Moa :). När de kommit in i rutinerna kring att ha en bebis o vi kommit hem från Ökx så ska jag åka o hälsa på dem.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..