Trött, tröttare, jag..

Hur kan man vara SÅ himla trött efter att bara ha jobbat en dag? Somnade under Bolibompa. JAG inte barnen ;) Det är ju "bara" måndag, veckan är lång.. Antingen är det förkylning på gång eller så vet jag inte..! Känner mig inte på bra humör heller så det blir sängen tidigt ikväll. Sova, sova, sova :-)

Annars är det bra. Men det är mkt nu. Jobb, skola, dagis, Lämna, hämta. Laga middag. Natta barn. Tvätta. (jo,varje dag). Jobbigt att bägge jobbar heltid. I helgen har vi i alla fall myst lite. Men även städat, T har behandlat balkongen, shoppat vinterkläder & lite annat, fikat på stan, gjort höst ute på gården & planterat ljung i en kruka. Alexander har hälsat på Axel & tvärtom. De umgicks nästan hela dagen igår :)

Förresten - bilden från Norra berget har jag lånat från min vän Ulrikas blogg, Sveas familj.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..