Hemma igen & myskväll med grabbarna

Haft en toppenhelg i storstan med kollegorna, Malin, Sandra & Ann-Louise :-) Shopping, god mat, gott vin & tjejmilen i går! På lördag hann jag även med att luncha med Gabriella & Lorentz och sen fikade jag & G med Jessika, Linda & Anna-Lena. Alltid kul att träffa sina barndomsvänner :-) På lördag kväll åt vi en supergod middag på en italiensk restaurang & drack gott vin & bubbel. Gick faktiskt hyfsat bra att springa igår trots för lite löpning i sommar, behövde nästan inte gå alls. Efter milen är gjord känner man sig SÅ duktig och SÅ trött..

Men ikväll är det skönt att vara hemma & kramas med grabbarna. Lille A var så glad att jag var hemma imorse & kramades en massa redan då. Ja, han var även glad för presenten såklart ;) Lille N var lite sur på mig imorse och ville ha pappa ist, som redan åkt till jobbet. Men ikväll var jag populär igen :) När lille N säger - MIN mamma, MIN mamma & kramas då smälter mitt hjärta :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..