Helgen

Helgen har gått fort som vanligt! Igår var jag med lille A på simskolan. Sen en kort sväng på stan och inhandlade lite ljus & dukar för att göra höstfint & fixa As glasögon (som vanligt hade de fått sig en törn o var snea.) Efter lunch bakade jag & lille A chokladmuffins och chokladbollar till kalaset nästa vecka. Han gick sedan för att hälsa på sin nye kompis Jonathan som bor på samma gata. Jag och lille N tog en promenad ner till Sticksjön o matade änderna och sen en promenad runt sjön. På kvällen grillade vi oxfile och hamburgare, mums :) Kanske för sista gången i år?

Idag har jag haft meandi klädparty hos oss. Anna Nordell kom och visade en massa fina kläder från nya höstkollektionen och jag bjöd alla som var med på fika. Det var Ulrika, Helen, Stina med lilla Mira och sin kompis och min kollega Anna och fd kollegan o vännen Johanna & min vän Sara. Anna Hoffman hade med sig Valter som är 3 år och lilla Rut 6 mån. Johanna hade med Svea, snart 3 år och Sara hade med sig lilla Felicia 1 år och Noah var hemma. Så det var fullt hus och livat :)

Det blev Max hamburgare till middag. Gott, men det förstörde min GI diet. Blev en liten chokladboll idag oxå. Nåja, nya tag imorgon!  N är piggare men snorig, men det blir dagis imorgon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Festbilder!

Medaljongsjuka..